Monday, December 24, 2007

她是校友,也是博客

今天下午一点,我和同事们去Jusco Cheras Selatan的Old Town White Coffee吃午餐时,我遇见了。当时她和另一个朋友走进来找位子,我看到了她后就主动向她打招呼,可是她却呆了一下(好像在想着我是谁,也可能是吓到她了),然后她也礼貌的对我打招呼。你们可能会问我遇到的她是谁?她是我的校友。

当时我想到的第一件事就是写这篇文章给她看,因为我知道她是博客,而她却不知道我是新手博客。我写着这篇文章时在想,如果他知道我在这里写她,不知道她看后的反应是什么。所以当你看到这篇文章时,请记得告诉我你的感想,谢谢。

题外话,我个人觉得Old Town White Coffee的椰浆饭不错,每次去吃都会选择Nasi Lemak Special。

6 comments:

Teapot Rika said...

omg!!! u've scared me for leaving such comment in my cbox ler.... I thought is my admirer... or some kind of virus. -.- hahahaha....

anyway, I recognized u la! but we don't really know each other ma, so didn't talk to u. >___<

mmmm, and how u know Im blogging? I don't think I tell many peoples about my blog.

ah, and u didn't really write about me la! aiyoh, u really made me frighten... 0____o

Anonymous said...

teApot rika : 哈哈,不好意思。对不起哦,如果吓到你。我是想说写这篇文章关于遇见你,看你是否记得我而已。我是从慈伟那里看到的,所以就知道咯。我也没有跟任何人说我有写部落格。

åh-†ёh² said...

o..icic...
looked like cze wai network quite huge...many ppl also said read from there punya...

haha

anyway...welcome to blogging world..
dozo urushiku

馥蠔 said...

-∵| åh-†ёh² |∴- : Haha, I agree with you. Cze wai blogging network quite huge. Thanks for visit here also.

Anonymous said...

haha, y i duno my blogger network so huge de??

hahaha~~~welcome fuh haur..come more visit me ler..(leave comment oso)

馥蠔 said...

czewai : sure, I will always visit ur blog, dun worry.

P/S/ : May I link your blog?

Related Posts with Thumbnails